Zabłyśnij i pokaż się z najlepszej strony!

Nowoczesne rozwiązania wystawiennicze

U szczytu popularności telewizji i w dobie niezwykle dynamicznego rozwoju reklamy internetowej czasami zapominamy o tradycyjnych formach w promocji, które w niektórych branżach stanowią wręcz obowiązek. Dlatego z przyjemnością zaprezentujemy nowoczesne rozwiązania wystawiennicze. Dziś zajmiemy się potykaczami, bez których niektóre branże wręcz nie mogą się obyć, a które jednocześnie dają ogromne możliwości kreatywnej promocji.


Potykacz reklamowy, czyli rozwiązanie, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie

Jeśli zadbamy o dobry, intrygujący komunikat, potykacz stanie się formą reklamy, która działa samodzielnie. Tradycyjny potykacz zewnętrzny lub wewnętrzny ma dość prostą konstrukcję. To stojak na reklamę, który jest wyposażony w obustronną powierzchnię – możemy na niej przedstawiać dowolne treści reklamowe i komunikaty. Najczęściej potykacz reklamowy ustawia się przed wejściem do lokalu lub nieopodal stoiska, jeśli chodzi o potykacz do użytku wewnętrznego i jego obecność na targach lub konferencjach.

Więcej niż stojak na reklamę

Potykacz to coś więcej niż zwykły stojak reklamowy. Przede wszystkim współczesne egzemplarze cechują się bardzo atrakcyjnym wyglądem. Wpływają na to między innymi cienkie ramy, a w niektórych modelach także ich brak. Stojaki mogą prezentować się subtelnie za sprawą cienkich nóżek. Z kolei potykacz zewnętrzny, który najczęściej jest wyposażony w stojak wypełniony wodą, ma współczesny designerski kształt. Bardzo ważną rolę odgrywa fakt, że producenci potykaczy zapewniają jednocześnie możliwość bardzo atrakcyjnego nadruku i odporność na działanie warunków atmosferycznych. Odbiorców interesują atrakcyjne komunikaty, ale ich wzrok w pierwszej kolejności przyciągają piękne głębokie barwy i kształt.

Rodzaje potykaczy reklamowych

Potykacze możemy podzielić między innymi ze względu na sposób przedstawiania informacji. Tradycyjny potykacz reklamowy umożliwia umieszczenie wewnątrz ramy atrakcyjnego nadruku, który przyciągnie wzrok przechodniów. Jednocześnie dużą popularnością cieszy się stojak na reklamę w postaci potykacza kredowego. Jego zaletą jest możliwość codziennej modyfikacji treści, co w wielu branżach i biznesach ma kluczowe znaczenie, aby namówić potencjalnych klientów do skorzystania z dzisiejszej oferty. Potykacz reklamowy możemy także scharakteryzować na podstawie materiału, z którego jest wykonany. Zazwyczaj potykacze kredowe wykonuje się z drewna, przez co przypominają szkolne tablice. Istnieją także potykacze PCV. Bardzo popularnym rozwiązaniem jest potykacz zewnętrzny wykonany z aluminium, co zapewnia mu niezwykłą trwałość i odporność na opady.

Gdzie sprawdzi się potykacz zewnętrzny?

Potykacze przeznaczone do użytku wewnętrznego możemy spotkać między innymi na targach i konferencjach, gdzie przyciągają uczestników do konkretnego stoiska. Niekiedy firmy umieszczają je także we wnętrzach swoich siedzib. W jaki sposób wykorzystać natomiast potykacz zewnętrzny? Bardzo ciekawym zastosowaniem jest ustawienie go na chodniku nieopodal wejścia do restauracji lub innego lokalu gastronomicznego. Najczęściej spotyka się tam potykacze kredowe, ponieważ Pozwalają one na zaprezentowanie aktualnych promocji i specjalnych ofert z dzisiejszego jadłospisu. Ciekawą opcję stanowią ponadto potykacze w formie menu ustawionego tuż przy wejściu do lokalu.

Zgłoś problem techniczny ze stroną
Napisz czego dotyczy problem
Wypełnij wszystkie pola
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy za poświęcony czas na przesłanie nam Państwa sugestii. Na pewno weźmiemy ją pod uwagę.