Koniec z rozdawaniem ulotek!
Koniec z rozdawaniem ulotek! Zareklamuj się z klasą za pomocą stojaków reklamowych
Tradycyjna reklama wizualna ma się dobrze. Trudno wyobrazić sobie bez niej choćby targi i konferencje, a narzędzia takie jak roll up da się również wykorzystać w sposób nieszablonowy. Te wyjątkowe stojaki reklamowe cechują się solidnością, bardzo atrakcyjnym wyglądem i wygodą użytkowania. Dlaczego warto zdecydować się na roll up jako formę promocji?
Roll up, czyli idealne narzędzie reklamy wizualnej
Wspomniane w tytule ulotki, które wciąż spotykamy na ulicach miast, ale również na eventach i targach nie należą do najskuteczniejszych narzędzi promocji. Wystarczy krótka obserwacja, aby stwierdzić, że bardzo często lądują w śmietnikach, zanim zostaną obejrzane, nie wspominając już o przeczytaniu treści. Współczesne formy reklamy powinny być atrakcyjne wizualnie, zwięzłe, a jednocześnie efektowne. Roll up doskonale spełnia te warunki, a ma dodatkowe zalety, które decydują o jego popularnym wykorzystywaniu.
Jak działa roll up?
Konstrukcja stojaków typu roll up jest niezwykle prosta. Plakat z treścią reklamową przed rozłożeniem umieszczony jest w kasetce stanowiącej jednocześnie stojak w formie zwiniętej. Wystarczy jednak kilka chwil, aby go naprężyć i rozłożyć, a następnie w całej okazałości prezentować na przykład na evencie. Za jego stabilność odpowiada specjalny drążek biegnący od podstawy stojaka do listwy znajdującej się na górze plakatu. Same stojaki wykonane z aluminium prezentują się bardzo estetycznie i nowocześnie. Popularnością cieszą się na przykład chromowane elementy stojaków. Powierzchnię stojaka możemy pokryć efektownym nadrukiem wysokiej jakości, który z pewnością skupi wzrok widzów, zwłaszcza jeśli będzie przedstawiał intrygujący komunikat marketingowy.
Wyjątkowa mobilność
Roll up to doskonałe narzędzie promocji również ze względu na ogromną mobilność. Plakat możemy tak naprawdę rozłożyć w kilkadziesiąt sekund bez większego wysiłku. Po złożeniu zmieści się w stosunkowo niewielkiej torbie. Wytrzymałe torby z suwakiem na całej długości to najlepsze rozwiązanie zapewniające stojakowi trwałość. Dzięki temu roll up możemy łatwo transportować nawet niewielkim samochodem przemieszczając się z jednego eventu na drugi. Z tym zadaniem poradzi sobie nawet osoba o drobnej budowie.
Roll up 100x200 cm, roll up 85x200 cm – jakie wymiary mają standardowe roll upy?
Stojaki miewają rozmaite wymiary. Do klasycznych należą między innymi roll up 100x200 cm oraz roll up 85x200 cm, gdzie jeden z wymiarów to szerokość podstawy, a wysokość wynosi 2 m. Sprawdzeni producenci dostarczają jednak stojaki o różnej szerokości i wysokości. Każdy znajdzie w ich ofercie rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb własnej kampanii i komunikacji marketingowej. Ciekawym rozwiązaniem bywają roll upy formatach A3 i A4. Można je bez problemu ustawić na biurku i zaintrygować komunikatem odwiedzających nas gości. Co ciekawe, niektóre stojaki typu roll up są przeznaczone specjalnie do użytku zewnętrznego i odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne, a także odpowiednie obciążone, by wytrzymały siłę wiatru.