Animacje w promocji stoiska – jak je wykorzystać?

Animacje w promocji stoiska – jak je wykorzystać?

Animacje w promocji stoiska – jak je wykorzystać?

Nawet najbardziej merytoryczne i pełne ciekawych ofert stoisko reklamowe może nie przynieść spodziewanych efektów, jeśli nie będzie mu towarzyszyła atrakcyjna promocja. W XXI wieku mamy na szczęście do dyspozycji wiele nowoczesnych rozwiązań opartych o animacje, które z pewnością przykują uwagę odwiedzających. O które z nich warto wzbogacić stoisko reklamowe i w jaki sposób umiejętnie je wykorzystać?

Dobrze znane telebimy i ekrany

Na bardzo dużych stoiskach reklamowych możemy niekiedy spotkać telebimy lub ekrany – nierzadko ze sobą zespolone i przedstawiające jeden obraz. Prezentują się one efektownie, a przy ich pomocy da się zaprezentować dowolny interesujący i angażujący komunikat reklamowy. W tej kwestii nie ma żadnych ograniczeń. Należy jednak pamiętać, że mniejsze i większe ekrany wymagają specjalnego transportu, trzeba je zainstalować i przetestować ze sporym wyprzedzeniem, a przede wszystkim stanowią źródło wysokich kosztów. Na typowych eventach, targach i konferencjach, gdzie zresztą przestrzeń bywa dość ograniczona, raczej się nie sprawdzą, dlatego warto poszukać kolejnych, jeszcze bardziej innowacyjnych rozwiązań.

Ścianka aktywna, czyli reklamowy powiew świeżości

Jedną z ciekawszych propozycji stanowią ścianki aktywne. Na pierwszy rzut oka przypominają co prawda typowe ścianki reklamowe, dopóki nie zostaną uruchomione. Te wzbogacone o nadruk kasetony kryją bowiem w swoim wnętrzu dodatkowo sprzęt umożliwiający wyświetlanie animacji pod wydrukiem. System jest wyposażony w oprogramowanie, pozwalające na stworzenie dowolnej kompozycji. Taka kompozycja złożona ze statycznych i dynamicznych obrazów z pewnością zainteresuje wszystkich odbiorców przechodzący obok stoiska i pozwoli znacząco wyróżnić się na tle konkurencji korzystającej ze standardowych kasetonów i ścianek. Natomiast innym rodzajem ścianek są te, które są wzbogacane o lampy LED bez opcji animowania obrazu. Mowa tutaj o ściankach podświetlanych.

Promocja godna XXI wieku w postaci hologramów

Równie atrakcyjnie i jeszcze bardziej nowocześnie prezentują się wyświetlacze hologramów, które pozwalają wzbogacić stoisko reklamowe o trójwymiarowy pokaz. To jeszcze lepszy wyróżnik na tle konkurencji, a wbrew pozorom nie jest rozwiązaniem bardzo kosztownym. Hologramy znajdują na stoiskach reklamowych wiele zastosowań. Jednym z nich jest trójwymiarowa prezentacja produktów, innym stworzenie atrakcyjnej kompozycji kolorów i kształtów, która po prostu zwróci uwagę odbiorców i zachęcić do odwiedzenia stoiska. W tym przypadku jedynym ograniczeniem pozostają kreatywność i wyobraźnia, a każdy wie, że osobom zajmującym się reklamą nigdy ich nie brakuje!

Interaktywna podłoga, kryjąca tajemnice

Niezwykle ciekawym rozwiązaniem, bazującym na animacji, są podłogi interaktywne. Wprowadzają one na stoisko promocyjne aurę tajemniczości, ponieważ reagują na dotyk. Osoba, która zauważy zachęcającą kolorowymi animacjami podłogę, prawdopodobnie chętnie odwiedzi stoisko, a każdy kolejny krok będzie odkrywał przed nią wyświetlany przekaz reklamowy, na przykład logo firmy lub promocję konkretnego produktu. Czy to rozwiązanie ma jakieś wady? Niestety, jest dość kosztowne, a ponadto jego instalacja na stoisku może być czasochłonna. Problemem bywa także transport systemu. Dlatego interaktywne podłogi stanowią raczej dobre rozwiązanie w przypadku dłuższej lub stałej ekspozycji.

Zgłoś problem techniczny ze stroną
Napisz czego dotyczy problem
Wypełnij wszystkie pola
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy za poświęcony czas na przesłanie nam Państwa sugestii. Na pewno weźmiemy ją pod uwagę.