Standy reklamowe – tradycyjna forma i niezawodna jakość
Standy reklamowe – tradycyjna forma i niezawodna jakość

Na co zwrócić uwagę wybierając standy reklamowe?

Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego jak ważne dla działalności firmy są odpowiednio prowadzone działania reklamowe. Pojęcie to jest bardzo szerokie. Można w nim zawrzeć zarówno tradycyjne formy promocji, takie jak przekazy telewizyjne oraz radiowe, jak te mniej konwencjonalne. Duże znaczenie nadal mają reklamy wykorzystywane w kontakcie bezpośrednim z klientem i potencjalnymi kontrahentami.

Czym są standy?

Ten nośnik jest szerzej znany jako stojak reklamowy. Dzięki temu, że mają one najróżniejsze wymiary i kształty bez problemu dostosujemy je do potrzeb swojej firmy. Gdy decydujemy się na ramki OWZ, do dyspozycji będziemy mieli standardowe modele, idealne do zawieszenia na ścianie oraz egzemplarze na wygodnych stojakach. W jednych i drugich z powodzeniem umieścimy plakaty promocyjne lub informacyjne, w zależności od tego na czym aktualnie nam zależy. Niektóre ramki zatrzaskowe posiadają także specjalną kieszeń na ulotki. To doskonałe rozwiązanie szczególnie podczas imprez firmowych, czy targów biznesowych.

Jak wybrać najlepszy stojak reklamowy?

Pierwszym kryterium wyboru powinna być oczywiście wielkość standu. Jeśli mamy do dyspozycji większe przestrzenie ramka OWZ powinna być na tyle duża, by odbiorca mógł bez problemu odczytać wszystkie treści. Pamiętajmy przy tym, by mimo wszystko nie przesycić plakatu treścią. Przekaz musi być jasny i czytelny, a nie przytłaczający i wprowadzający dezorientację.

Kolejna kwestia to wspomniana już forma stojaka. Zastanówmy się, do czego chcemy go wykorzystać i na tej podstawie podejmijmy decyzję. Pamiętajmy przy tym, że większość ramek zatrzaskowych możemy wykorzystywać wielokrotnie. To bardzo istotna cecha, dzięki której standy zyskują coraz większe grono fanów.

Nie możemy zapominać także o ewentualnym wyposażeniu standu reklamowego i materiału z jakiego jest zrobiony. Najlepiej wybierać stojaki aluminiowe. Są one nie tylko solidnie wykonane, ale też bardzo lekkie i łatwe w transporcie, co stanowi ich ogromną zaletę, szczególnie wtedy, gdy wykorzystujemy je na targach czy eventach poza firmą. Niektórzy decydują się także na standy tekturowe, są one jednak dużo mniej wytrzymałe, a źle zapakowane mogą zniszczyć się podczas transportu.

Dobra inwestycja

Standy reklamowe na stałe wpisały się w aranżacje współczesnych biur, stanowisk firmowych na targach czy nawet sklepów. Mają one wyjątkowo szerokie zastosowanie, a do tego są niedrogie i bardzo praktyczne. Możemy ustawić je niemal wszędzie tam, gdzie możemy mieć styczność z potencjalnym klientem. Warto także wspomnieć, że stojaki są zazwyczaj bardzo skuteczną formą reklamy. W połączeniu z dobrze zaprojektowaną grafiką, stojaki tworzą nośnik wobec którego trudno jest przejść obojętnie. Podczas korzystania ze standów pamiętajmy jednak o tym, by dbać o ich estetyczny wygląd. Nie możemy sobie pozwolić na wyblakniętą grafikę, czy zniszczony stojak. Starajmy się regularnie doglądać ekspozycję, niezależnie od jej wielkości.

Ostatnie wpisy
back to top
Adlove.pl