Reklama podczas eventów w plenerze
Reklama podczas eventów w plenerze

Jakie formy reklamy sprawdzą się podczas eventów plenerowych?

Eventy plenerowe zyskują na popularności. Z powodzeniem wykorzystuje je coraz więcej firm, z różnych branż. Podczas organizacji tego typu imprez warto pamiętać o bardzo licznej grupie gości, którzy prawdopodobnie ją odwiedzą. Oczywiście, głównym targetem są osoby, które chciałyby skorzystać z usług naszej firmy.

Zareklamować, a nie przereklamować

Nieumiejętnie przedstawiona oferta, nawet ta najlepsza, nie przekona potencjalnych klientów. Istotne jest to, by odpowiednio zaplanować działania promocyjne. Na początku wybierzmy nośnik przekazu, a tych jest naprawdę mnóstwo.
Do najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej należy balon reklamowy. Na tym środku przekazu z powodzeniem możemy umieścić m.in logo naszej firmy. Dzięki zastosowaniu specjalnych farb rozpuszczalnikowych, wykorzystywanych przy nadruku solwentowym, każdy napis na balonie będzie niezwykle trwały. Nie ryzykujemy wyblaknięciem grafiki, nawet wtedy gdy będzie ona wystawiona na zróżnicowane warunki atmosferyczne czy promieniowanie UV, dzięki czemu balon może zostać wykorzystany wielokrotnie.

Balon pneumatyczny to wygodne rozwiązanie podczas eventu plenerowego. Z pewnością będzie on zwracał uwagę uczestników imprezy, a po wydarzeniu będziemy mogli szybko go złożyć, spakować do torby i przechowywać aż do kolejnego eventu.
Coraz większą popularnością cieszą się także bramy reklamowe, które najlepiej ustawić przy samym wejściu na wydarzenie. Nie możemy także zapominać o stoiskach reklamowych. W zależności od wielkości eventu warto wyposażyć się w kilka stoisk promocyjnych. Na nich powinny znaleźć się różnego rodzaju gadżety związane z naszą firmą lub po prostu markowane jej logo.

Uzupełnienie przekazu

Każdy, kto choć raz organizował imprezę firmową, wie jak wiele korzyści może ona przynieść. To jedna z lepszych i ciekawszych form promocji przedsiębiorstwa. Oczywiście przygotowanie takiego wydarzenia niekiedy bywa kosztowne i wymaga wielu tygodni przygotowań, jednak może okazać się, że wszystkie poniesione koszty zwrócą się nam kilkukrotnie – w leadach. Osoby zajmujące się eventami powinny zadbać o to, by przygotować atrakcje odpowiednie dla zaproszonych gości.

Przykładowo – nasi kontrahenci chętniej obejrzą krótki spektakl, niż pokaz sztuczek magicznych.  z kolei podczas wydarzenia w którym mogą wziąć udział dzieci, nie powinno zabraknąć atrakcji dla najmłodszych. Równie istotne jak cała oprawa wydarzenia, jest miejsce i czas imprezy. Jeśli mamy taką możliwość, wykorzystajmy teren należący do firmy np.: plac przed budynkiem. Znacznie ograniczy to poniesione koszty. Timing imprezy może być związany z ważnym wydarzeniem w przedsiębiorstwie – kolejnymi urodzinami czy podpisaniem dużego kontraktu.

Imprezy wykorzystujące systemy outdoorowe wymagają nieco przygotowań oraz wkładu własnego. Warto jednak pamiętać, że wiele elementów takich jak balony reklamowe możemy wykorzystać wielokrotnie. Tym samym, przyszłe wydarzenia będą już nieco mniej kosztowne.

Ostatnie wpisy
  • 2 388,62 zł

    Promotional balloon with 1440 dpi UV resistance full print. Equipment included: compressor, travel bag, set of pegs and fastening cables, assembly instructions and warranty.

  • 1 890,00 zł

    Promotional balloon with 1440 dpi UV resistance print on 60cm wide stripe. Equipment included: compressor, travel bag, set of pegs and fastening cables, assembly instructions and warranty.

  • 6 450,00 zł

    Pneumatic gate with 1440 dpi UV resistance print. Popular solution for outdoor sport events. Equipment included: compressor, travel bag, pegs and fastening cables, manual instructions and warranty.

back to top
Adlove.pl